
به خبرگزاری بسیج از دشتی:
فرماندار دشتی در نشست با مدیر کل بحران استانداری فارس با اشاره به ظرفیت های عشایر اظهار داشت: تامین علوفه و آب عشایر یکی از دغدغه های اصلی این عزیزان است که انتظار داریم توجه جدی به این موضوع صورت بگیرد.
علی بحرانی افزود: در سطح شهرستان بخشی از اعتبارات لازم برای رفع مشکل راه ؛ تامین آب ؛ خرید مخزن و پنل خورشیدی تامین شد.خلیل عبدالهی مدیر کل بحران استانداری فارس نیز گفت: اخیرا ۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل عشایر مصوب شد.
همچنین علی بحرانی فرماندار دشتی به صورت تلفنی با مدیر کل عشایر استان فارس پیگیر رفع مشکلات عشایر شهرستان شدند.