مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۴۰ هزار مشترک همدانی در بخش خانگی پرمصرف هستند

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی گفت: باید نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم و هر یک از ما باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشد.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۶۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
۴۰ هزار مشترک همدانی در بخش خانگی پرمصرف هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد جمشیدی در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر که با حضور بانوان شاغل در توزیع برق استان همدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند «بهترین فرزندان شما دختران است»، که مایه برکت خانه هستند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت صنعت برق افزود: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما از ابتدای سال تناسب بین تولید و تقاضا برهم خورده و باید در حوزه مصرف مدیریت به خوبی انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بیان کرد: بانوان جزو افراد تأثیرگذار در خانواده هستند که انتظار می‌رود در این امر یاری‌گر ما باشند و به اصلاح الگوی مصرف انرژی کمک کنند.

وی با بیان اینکه باید مصرف بهینه انرژی را از خودمان شروع کنیم، گفت: اگر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق را نداشته باشیم و مدیریت مصرف نکنیم به طور قطع برای تأمین برق مشترکین استان با مشکل مواجه خواهیم شد.

جمشیدی تصریح کرد: خاموشی یک لامپ، استفاده از لوازم پرمصرف برقی در ساعات غیر اوج بار، تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کُند کولر آبی و... از جمله راهکار‌های ساده مدیریت مصرف برق است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در راستای کنترل پیک بار استان ابراز داشت: انعقاد بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ تفاهمنامه با مشترکین استان به میزان ۶۰ مگاوات، اجرای طرح‌های تشویقی و طرح برق امید و ... از اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی تأکید کرد: باید درست مصرف کنیم، مسئولیت‌پذیر باشیم و نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم چراکه این روز‌ها شرایط سختی داریم و هر یک از ما باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشد.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در تمام شاخص‌ها دارای رشد بسیار مناسبی است که این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با همدلی و تلاش همکاران، بنابراین باید با برنامه و هدفمند کار کنیم.

جمشیدی یادآور شد: در حوزه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق بخش‌های مختلفی در تلاش هستند و در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نیز روابط عمومی شرکت با همکاری رسانه‌ها به خوبی ورود کرده است، اما بخشی از این امر نیز به خود ما برمی‌گردد که باید نسبت به مصرف بهینه انرژی حساس باشیم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش‌رو بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تأکید و عنوان کرد: مشارکت بیشتر یعنی تضمین انقلاب و نظام اسلامی، بنابراین همه ما علاوه بر اینکه خود در انتخابات شرکت می‌کنیم باید دیگران را نیز به این امر تشویق و ترغیب کنیم تا خون شهدا پایمال نشود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار