برگزاری همايش سياستهاي راهبردي شركتهاي زنجيرهاي توزيع فرآوردههاي نفتي در همدان
وی افزود: اين همايش با هدف همفكري و تشريك مساعي مسئولين و كاركنان شاغل در منطقه، پيمانكاران و رانندگان حمل و نقل سوخت، مالكان جايگاهها و مجاري عرضه در اعلام رويكرد جديد شركت برگزار شد.
مدیر شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان عنوان کرد: در این همایش، نقطه نظرات موافق و مخالف بسياري طرح و تبادل نظر لازم صورت پذيرفت و مسئولين منطقه نيز در پنل پرسش و پاسخ توضيحات كاملي در رفع ابهامات به وجود آمده ارايه کردند.
وی ادامه داد: معاونين فني و عمليات و بازرگاني منطقه همدان نیز در این برنامه با سخنرانی، نمايش اسلايد و تهيه جزوه آموزشي و توزیع آن بین شرکتکنندگان، زواياي آشكار و نهان موضوع برندسازي را در بخشهاي مختلف همايش مورد تشريح و تجزيه و تحليل قرار دادند.
روستایی افزود: اين گردهمايي با حضور نمايندگاني از استانداري و بانك ملت همراه بود كه هر يك در زمان تخصيص يافته به خود در اهميت موضوع و لزوم حركت دولت به سوي واگذاري مديريت توزيع كالا و خدمات به بخش خصوصي و شكوفا شدن هنر بازاريابي و جذب مشتري، به بيان مطالبي پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: در این همایش مباحث تخصصي و عمومي اصول و ساختار شركت هاي تحت برند مورد بحث و شفاف سازي قرار گرفت در بخش پاياني پرسش هاي شفاهي و كتبي حضار مطرح شد و مسئولين حاضر در پنل توضيحات لازم را ارائه كردند.
انتهای پیام/