۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
06:48
کد خبر : 8837634
۰۸:۳۳

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس:

جشنواره باروت خیس در راستای استکبار سیتزی تشکیل شده است

کاویانی با بیان اینکه جشنواره باروت خیس در راستای استکبار سیتزی تشکیل شده است، گفت: جایزه بین المللی باروت خیس نمونه بارز از استکبار ستیزی در کشورمان است که می تواند جوانان امروزی را در جهت شناخت چهره واقعی استکبار یاری دهد.
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، منصور کاویانی جانباز ۷۰ درصد شیمیایی در گفتگو با ستاد خبری پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس با بیان اینکه استکبار جهانی در تلاش است تا در میان نسل جوان امروزی نفوذ کند و انقلاب اسلامی را از درون دچار انزوا سازد، گفت: سالهاست که استکبار جهانی در تلاش است که انقلاب اسلامی را به بی راهه بکشاند  وبرای این کار از طریق نفوذ قصد دارد تا جوانان ما را نسبت به ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی بی اهمیت کند و از این رو نیاز است که به طور صحیح در بین نسل های امروزی، دشمن را بشناسانیم و اهداف آن را معرفی کنیم تا جوانان فریب نخورند.
 
وی ادامه داد: بنده از هر حرکتی در جهت رسوا کردن چهره واقعی استکبار استقبال می کنم چرا که معتقدم دشمن می داند که از طریق جنگ سخت قادر به پیروزی در برابر ملت ایران نیست و قصد دارد که از طریق جنگ نرم، دشمنی خود را به ملت ایران ابراز کند و نیاز است که ما با برنامه ریزی صحیح، اولا نسل امروزی را نسبت به خطرات دشمن آگاه سازیم و دوم اینکه با برنامه های فرهنگی و اثرگذار، موجب دفع تهاجم فرهنگی دشمن شویم.
 
کاویانی در ادامه با بیان اینکه باید از جشنواره هایی که بر ضد مواضع استکبار حرکت می کنند، حمایت کرد گفت: جایزه بین المللی باروت خیس نمونه بارز از استکبار ستیزی در کشورمان است که می تواند جوانان امروزی را در جهت شناخت چهره واقعی استکبار یاری دهد و ثابت کند که استکبار به دنبال  ضربه زدن به منافع انقلاب اسلامی است و هرگز حاضر نیست آسایس و آرامش کشورهای مسلمان را ببیند.
 
وی ابراز داشت: جشنواره باروت خیس یکی از هنرهای بسیار زیبای مردمی است که چهره پشت پرده مستکبران را نمایان می سازد و اهدای جایزه به یک چهره استکباری که ناخواسته حرف یا اقدامی را در جهت اثبات چهره واقعی استکباری انجام داده است، یک جایزه معمولی نیست و نیاز است که مسئولان با حمایت از این گونه جشنواره ها، باعث تقویت فرهنگ استکبار ستیزی در کشورمان شوند.
 
این جانباز شیمیایی در پایان اظهار داشت: اوباما  و ترامپ هر دو برای ما یکی هستند، هر چند یک نفر از این ها با زبان نرم و یک نفر دیگر با زبان تند قصد ضربه زدن به منافع انقلاب اسلامی ایران را دارد، اما هر دو برای ما یکی هستند و ایران هرگز مطیع چنین رهبران مستکبر نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید