
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم پاسدار مجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه بندرگزدرمراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان بندرگز به جبهه های جنوب اظهار کرد : با توجه به هجمهه های عظیم دشمن در عرصه ی جبهه و جنگ اما هنوز شاهد آن هستیم که یاد شهدا در خون و قلب این مردم زنده است.
وی درادامه افزود : ما میبینیم که دسته دسته از سراسر این کشور به منطق عملیاتی جنوب رفته و میثاقی تازه با شهدای خود می بندند.
زمانی همچنبن گفت:راهیان نور یک اقدام فرهنگی موثر است و به نوعی حرکت تدافعی در برابر تهاجمات دشمن است که بحمدالله موفق بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه بندرگز در پایان ابراز داشت: از خداوند منان آرزوی سعادت و سربلندی را برای این مردم شهید پرور مسئلت دارم و امیدوارم خدای متعال از ما راضی و خشنود باشد.
گفتنی است شهرستان بندرگز با اعزام 2 گروه از برادران و خواهران به راهیان نور وظیفه خود را انجام خواهدداد.