‌باشگاه خبرنگاران
کد خبر: ۸۹۵۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶- ۲۷: ۱۳
معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان همدان از راه‌اندازی سیستم کنتاکت سنتر (Contact Center) در حوزه پاسخگویی آنلاین و تکریم بیشتر ارباب رجوع و مشترکین در توزیع برق استان همدان خبر داد.

راه‌اندازی سیستم کنتاکت سنتر (Contact Center) در شرکت توزیع برق همدانشیرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: امروزه با توجه به کاهش ذخایر فسیلی و معادن و دیگر ذخایر و به تبع آن کاهش درآمدها به علت افزایش مصرف بی‌رویه و لزوم توجه به آینده برای آیندگان باعث شده تا به هر نحو ممکن از هدررفت سرمایه‌های ملی به هر شکل ممکن جلوگیری بعمل آید.

وی افزود: این مهم جزء برنامه‌های شرکت توزیع برق استان بوده که به عنوان پیکره‌ای از مجموعه‌ای شرکت توانیر درصدد تحقق این هدف مهم است که در این راستا افزایش خدمات برای کاهش خاموشی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه از اولویت‌های مهم این شرکت است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان همدان گفت: بر اساس نامه معاون وزیر در امور برق و انرژی تلاش شده است تا با تهیه داشبورد مدیریت و اهداف از پیش تعیین شده عملکرد در شاخص انرژی توزیع نشده واحدهای اجرایی که به عنوان بازوان اصلی شرکت توزیع هستند مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به پیک بار استان در سال 96  افزود: پیک بار سال 96 نسبت به سال 95 با رشد 1.8 به 633.03 مگاوات رسید که این مقدار از پیک کشوری 3.2 درصد به مراتب کمتر است و این در حالی است که حدود 29 مگاوات از سهمیه اعلامی از سوی شرکت توانیر به شرکت توزیع کمتر شده بود.

جمشیدی با اشاره به همکاری صنایع همکار با شرکت توزیع در اجرای طرح‌های ذخایر عملیاتی برای کاهش خاموشی‌ها در تابستان سال جاری افزود: 162 واحد صنعتی همکار با طرح‌های ذخیره عملیاتی و کاهش یا قطع با برنامه‌ریزی شده متقاضی همکاری بوده‎اند که خوشبختانه نسبت به سال گذشته تعداد دو برابر شده است که از این تعداد 37 مشترک عمومی اداری، 44 مشترک تجاری، 126 صنعت وابسته به کشاورزی و حدود 5 هزار و 800 کشاورز دیگر متقاضی همکاری در طرح بوده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فنی و غیرفنی شرکت توزیع در واحدهای بهره‌برداری و مشترکین در بحث کاهش پیک بار افزود: بر اساس سهمیه‌های اعلام شده برنامه‌ریزی‌های خوب و مناسبی انجام شده که می‌توان به بکارگیری مولدهای اضطراری، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز، کاهش وات روشنایی معابر، کاهش توان، بازرسی لوازم اندازه‌گیری، رفع اتصالات سست و ... اشاره کرد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به زیرساخت‌های بهره‌برداری در شرکت توزیع گفت: تلاش شده در این واحد از ابزار به روز برای ارتقای کیفیت خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مردم استفاده کنیم که از آن جمله می‌توان به دوربین‌های ترموویژن(حرارتی)، دوربین‌های دوچشمی و نشت‌یاب آلتراسونیک برای شناسایی نقاط آسیب‌دیده شبکه و سیستم کنتاکت سنتر (Contact Center) در حوزه پاسخگویی آنلاین و تکریم بیشتر به ارباب رجوع و مشترکین نام برد.

وی ادامه داد: از مزایای استفاده از سیستم کنتاکت سنتر (Contact Center) یکپارچه‌سازی و حرکت شرکت در راستای سیاست‌های دولت در حوزه پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع و مشترکین، ارائه راهنمایی و مشاوره به مشترکین، ارتقای سطح کیفیت پشتیبانی خدمات و افزایش اطلاعات مشترکین از خدمات شرکت، افزایش میزان رضایت‌مندی مردم و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان است.

جمشیدی عنوان کرد: با توجه به اینکه این سیستم دارای تلفن پاسخگو است توزیع اتوماتیک تماس‌ها، نشانگر مشخصات تماس گیرنده، صندوق صوتی، قابلیت ارسال پیامک، پست الکترونیکی، ارتباط با مشترکین حساس با ارسال پیامک، جمع آوری شکایات و پیشنهادات مردمی، اعلام میزان مصرف مشترک با ورود اطلاعات مشترک، اعلام میزان بدهی مشترکین با ارتباط سامانه billing و چندین قابلیت دیگر از توانایی‌های آن است که به تدریج و براساس نیاز از هر کدام از موارد اعلام شده استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
خبرهای مرتبط
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar